8 Eylül 2011 Perşembe

Ulu, Yüce, Kutsal Şahsiyet, Efendi Kut-Si


Sevgili Gönüldaşlarım, Renkdaşlarım, Candaşlarım,

Bilge insan bilir ki, 3 Temmuz'dan beri maruz kaldığımız amansız saldırı karşısında ancak sağlam bir maneviyat ile ayakta durabiliriz. Bu süreçte Kadıköy'deki Fenerbahçeliler de, benim gibi Tibet'teki Fenerbahçeliler de hırs, öfke, kin, nefret, intikam gibi insan bünyesine son derece zararlı hislerle dolmuştur. Efendi Kut-Si olarak, bu duruma kayıtsız kalamazdım ve sizler için Tibet'ten kalktım geldim, Fikirtepe'de sade yaşantıma uygun bir ev kiraladım. Bundan sonra sizlere çok yakın olacağım ve her daim sorularınızı yanıtlamaya çalışacağımdelisarikanarya@gmail.com ve www.twitter.com/Kut_Si adreslerinden bana sorularınızı iletebilirsiniz.



Soru (Rumuz: Ligtv-iptal) Efendi Kut-Si, bana hediye edilmiş digiturk'ü iptal ettirdim, arkadaşlarıma ayıp etmiş, hatta günaha girmiş olur muyum?


Sevgili dostum, hediye edilen maddi veya manevi her unsur, hediye edildiği andan itibaren senin mülkiyetine geçmiş demektir. Bu nedenle senin mülkiyetindeki bir hakkı ortadan kaldırman asla ısraf anlamına gelmez ve bu sebeple günah kabul edilemez. Arkadaşlarına ayıp konusuna gelirsek, senin nasıl bir Fenerbahçeli olduğunu bildiklerine eminim, anlayışla karşılayacaktır, lütfen kafana takma.


Soru (Rumuz: Tilki) Yüce Kut-Si, reyting yapmasınlar diye artık hiçbir spor tartışma programını seyretmiyom, sonra youtube'dan bakıyorum. İyi yapıyom di mi?


Sevgili arkadaşım, "iyi yapıyom" diyerek zaten bir kanaate varmışsın, bana sormana gerek kalmamış. Ama illa ki soruyorsan, yavrucuğum senin evinde reyting ölçüm cihazı mı var diye karşı bir soru geliyor insanın aklına. Madem seyretmeyeceksin, hiçbir mecrada seyretmemelisin. Mesela ben dinginliğimi, sakinliğimi tv diyetime borçluyum. Şiddetle tavsiye ediyorum.


Soru (Rumuz: Fanatik) Ulu Kut-Si, Orduspor maçına gidiyor muyuz? 


Dostum, Tibet'te Fenerbahçe için söylenmiş güzel bir söz vardır: "Sen sokakta oyna biz kaldırımda destekleriz" Bilmem anlatabildim mi?


Soru (Rumuz: MilanBaros) Naber Kut-Si? Biz 6 kız, küçücük arabaya doluşup TT Arena'daki Gassaray-Liverpool maçına gittik. Ben arabanın önünde, tam ortada, vitese yakın oturdum, kızlık zarım zarar görmüş müdür?


Pıtırcık, zar mevzularını bana değil Haydar Bey'e soracaksın. Engin deneyimlerimle ve cinsel konulara taocu yaklaşımımla sorunu cevaplamamı istiyorsan, vites zarar vermemiş bile olsa aynı ekip Kadıköy'e gelirseniz zarar görmeniz muhtemeldir bebeğim derim. Pıtırcığım beni Fenerbahçe'li dostlarımla yalnız bırakırsan sevineceğim, sağlıcakla.


Soru (Rumuz: Agresif) Kut-Si Baba, benim bazı gazetecileri gördüğüm yerde dövesim var. Ağız burun dalacağım itlere.


Hey adamım senin neyin var! Tibet'te yıllar boyu kaçak kaçak amerikan filmlerini seyrederken hep bir gün bu cümleyi kurabilmek istemiştim, berhudar ol. Şiddet hiçbirşeyi çözmez, çözmedi, çözmeyecek. Sen sen ol, öyle birini gördüğün yerde, yumruklarını sık, onun gözlerinin içine bak, ağzında tükürüğü biriktir, daha da biriktir, sonra yere tükür. O anlayacaktır.


Şimdi biraz meditasyon yapmak için izninizi istiyorum. Sorularınızı bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder