2 Eylül 2011 Cuma

Kozmik Odanın Güvenlik Kayıtlarını Ele Geçirdik!

KİMLİĞİ MEÇHUL(!) ŞAHISLARIN UEFA’YA GAMMAZLAMAK ÜZERE BELGE ÇALDIĞI ESNADA KAMERALAR KAYITTAYDI... İŞTE O TAPELER!...

L: Çok sessiz ve dikkatli olmalıyız sayın başkan. Şey var odada, lazer ışın kontrolü…

Ü: O ne demek?..

L: Gözle görünmeyen kırmızı lazer demetleri. Filmlerde olur ya.. Katrin Zeta Jones bi defasında kıvrıla kıvrıla geçiyodu ışınlardan. Şey yapmak için, tablo çalmak…

Ü: Lazeri bilirim. Yaptırdım, botoks da yaptırdım…

L: Bu lazer tam öyle değil başkanım.. Işına temas edersek alarm çalar…

Ü: Hadi alalım şu belgeleri, dolapta dimi?..

L: Doğrudur.. Şu anda bir ışının tam üstündesiniz sayın başkan.. Sizi yönlendiricem.. Beliniz hafif aşağıya.. Evet çok güzel..

Ü: Nasıl kurtuldum ışından ama…

L: Fantastik!. Şimdi sağa doğru biraz.. Evet.. Yooo!.. Aşağı aşağı başkanım!.. Popo aşağıııııııııııı!.. (zzzt pzzzt sesler)


Napıcaaaz!.. An itibariyle içimden lazer geçiyo…

Ü: AHHHHhheeeEOOVVVVV!.. Yandıııı!.. Işın g.tüme girdiiii!.. Hissediyorum!..

L: Maalesef efendim.. Ordan girip ağızdan çıktığını görüyorum lazerin şu anda.. Kıpırdamayın!

Ü: Napıcaaaz!.. An itibariyle içimden lazer geçiyo…

L: Efendim alarm çalmaması için, ışını kesmemek gerekir.. O yüzden kıçınızı sıkmayın ve ağzınızı açık tutun.. Lazer normal istikametinde seyretsin…

Ü: Uff uf uf!.. İyi diyosun da Lütfi, o kadar kolay değil…

L: Dayanın başkanım!.. Şeyimize Fenerbahçe girse daha mı iyi?.. Güzel günleri düşünün.. Fenerbahçe’nin olmadığı bir ligde oynayacağımızı düşünün.. Altı sıfırların olmadığı, yeni stadımızda bizi kepaze etmedikleri günleri düşünün.. Ben şimdi belgeleri çalarım, sonra gideriz…

Ü: Lan hadi, bırak çeneyi.. Kavruldum yandım lan!.. Bak bi de bu elit ve aristokrat halimle "lan" dedirtiyosun bana…

L: Yakışmadı başkanım.. Biz ki Altıyüz senedir Fransız terbiyesiyle Avrupa’ya açılan pencere olarak…….

Ü: Aaaaah, lazer pişirdi, dağladı Avrupa’ya açılan penceremiiii!...

(kayıt burada kesiliyor)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder