27 Eylül 2011 Salı

Emniyet Tozlu Arşivinden-2 (1989)

Emniyet'in tozlu arşivinde yer alan görüşmeler bir bir gün ışığına çıkıyor.
Aynı seride yayınlanan 3 Mayıs 1989 tarihli(evet ,o 4-3'lük maç..) ilk görüşme kaydı için tıklayınız

20 Ağustos 1989. Saat 20.20... Suadiye semti 361 40… numaralı telefondan Gökmen isimli erkek şahsın Bostancı semti 361 24… numaralı telefonu arayarak "teyze" diye hitap ettiği Sevgi isimli bayan ve onun oğlu olduğu iddia edilen Levent isimli erkek şahıs ile yaptığı görüşme tutanağıdır.(alan kodu o yıllarda olmadığı için kayıtlarda yer almamaktadır)



- Aaa aa Aloooo

- Efendim buyrun ?

- Haa Sevgi teyze benim ben, Gökmen, Gökmen. Levent evde mi?

- Oğlum dur bu ne heyecan çağırayım maç seyrediyordu galiba. Leveeent

- Alo?

- 20 dakika işi bitirdik, kol gibi geçirdik! Fener'e de böyle her sene böyle oy aman aman... Oğluuum görüyo musun Cimbom'u Ankara'da tarihi fark geliyor tarihiiiii... Ligde kupada elimizden 2 kere kaçtınız ama nasıldı lan o söz "papaz 3 kere pirinç yiyemez" demişler... Golü de sizin eski adamınız atıyor ya, o bile yeter size... Kabul edin Avrupa'da yarı final görmüş takımın yanında bir hiçsiniz oğlum bir hiç... O ne lan bir de rus adam almışınız Vişnersikinki mi ne? Yazık lan size... Rıdvan akıllı, bak hastayım demiş oynamamış, rezil olacaklar o da biliyor...Yalova'yı arıyorum şimdi siteye dev bayrak astırıyorum... Kanarya'yı yoğurt kasesinde yiyen aslan resmi yaptıracağım bayrağın üstüne... Ne o ? sesin soluğun kesildi? 20 dakika 2 gol yersen kesilir koçum... Rerererarara (anlaşılmıyor)... Babam gelsin, doğan'ı alıp, aciko ekolayzırı açıp, pioneer sete yüklenip sizin mahallede baaarta baaarta "seni sevmeyen ölsün" çalacağım... Cimbomla kimse başa çıkamaz diyorum sana Leventim,zavallı Kanaryam...

-Maç döner,bu kupayı biz alırız !

-Hastasın oğlum sen,Nasıl dönecek lan maç,kim döndürecek,dünya mı lan bu öyle istediği zaman dönsün ,ne kupası oğlum ya ...Hahahaha...Aloo...Kapadın mı?... B.Şenol mu lan o ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder