10 Eylül 2011 Cumartesi

Kadına Çocuğa Bedava! Ya Diğerleri?

Futbolu temizleme peşindeyken Süper Lig'in marka değerini de korumaya çalışan ve bunu yaparken maç yayınlarını da ilgi çekici hale getirmeye gayret eden TFF, bir önemli karara daha imza attı: Kadınların ve Çocukların Biletlerini TFF Ödeyecek!!!


"Aferin", "Tebrikler" dememizi bekliyor olmalılar. MALESEF! Bir kez daha TFF'nin sonuçlarını öngörmeden bir karar aldığını görüyoruz. Daha önceki kararlarında olduğu gibi yine doğru kararı aldıklarını zannederken, türk futboluna büyük zarar verecek bir kararın altına imza attılar.


Şükrü Saraçoğlu'ndaki koltukların neredeyse tamamını kombine bilet olarak satan Fenerbahçe, bu olumsuz karardan asla etkilenmeyecek, zaten etkilenmezdi de... 


Ancak, kombine almaktan aciz, bazı camialara mensup taraftarların şimdiden cinsiyet değiştirme operasyonu için randevu aldıkları haberleri geliyor.



Turan "Belkıs" Yorulmaz (Taraftar, 33): "Valla hayatım, benim ruhum incedir, zaten hep kendimi kaba saba futbol taraftarlarından ayrı bir konumda hissetmiştim. Mehmet Ali Bey'in bu açıklamasına çok sevindim, doktorla da konuştum Pazartesi bıçak altına yatıyorum. Çarşı penise karşı, hahahaaayt"


Dursun "Melisa" Kayıkçı (Taraftar, 26): "Daha yaşım da genç, maçlara bedava girmemin yanında kendime yeni bir hayat da kurabileceğimi düşünüyorum. İstanbul'a Şişli'ye taşınacağım, çok şeker arkadaşlarla tanıştım, birlikte çalışacağız. Hem bize her yer Trabzon. Olimpiyat Stadı'nda da geçerli di mi?"


"Mumu" isminin açıklanmasını istemiyor (Taraftar, 48): "Federasyonun pempe nüfus cüzdanını şart koşacağını zannetmiyorum. Benim gibi kadın olmayan ama kendini asla erkek olarak da kabul etmeyen kimlikleri tanımalılar. Haa TOKİ bize hastane yaparsa ameliyatı düşünürüm bak, o ayrıııı"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder