5 Eylül 2011 Pazartesi

İlk Röportaj - Henri Bienvenu

Türkiye'deki ilk röportajını Deli Kanarya ile yapan Fenerbahçe'nin yeni transferi Henri Bienvenu'ya çok teşekkür ediyoruz.

DK: Henri hoşgeldin. Buradan son olarak Fenerbahçe seyircisine söylemek istediğin bir mesaj var mı?

(acemilik işte son soracağımızı ilk sormuşuz)

HB: Ben, Gasaraya komak istiyor çok, Fenerli olmak istiyor hemen. Biliyor ben rengin ne kadar siyah, jimbombom o kadar tatlı. Ben Atkinson'la konuşmak, jok tavsiye Fener. Jimbom tak tak tak, jok fena! Okacha ben çok sevmek, bana anlatmak Fener jok süper. Republic ha? Fenibahje Republic!

DK: Harika! Peki Türkiye'ye gelmeden önce kimleri tanıyordun?

HB: Ben Uche ile konuşmak, Uche benim abi. Abi? Siz öyle diyor, ha? Uche bana jok mankenler tavsiye, süper! Ben hepsini tanımak istiyor. Uche beni uyarmak, beyin tomografi sağlam go go go, yoksa çok yüklenmemek. Ama jimbom hep yüklenmek. Ben çok istiyor, jimbom kanırtmak. Aykut Hoja dinledi ben televizyon, diyor kanırta kanırta, ok?

DK: Iııı şey, bizim sormak istediğimiz tam o değildi ama neyse. Taraftarların sana ilgisini nasıl değerlendiriyorsun?

HB: Şarkılar jok süper. Dans süper. Ben öğrenmek şarkılar. En büük Fener, şampiyon! Ben bağırmak hep taraftarla, samiyen diye bipij...

DK: Öhhhhhhöööööö öhhöööööööööööööööö! Henri!!

HB: Yeah? Efendim? Noldi?!? Bi de ben jok sevmek türk yemekler.

DK: Hah! Evet! Dimi dimi! Çevir çevir... Samiyen falan ne öyle...

HB: Oh evet ben çevir çevir kuzu seviyor. Bi de kadayıf seviyor jok. Kaymak kadayıf yemek, iki tabak. Ben çözdü türkçe mantık süper. Ben anlıyor kaymak jok tatlı, jimbom kaymak jok jok tatlı.

DK: Heh he! Sen olmuşsun Henri!

HB: Dolmuşsun?! Evet ben jok dolmuşsun, patlayacak jimbom. Ama boş yok tirabzon, bejiktaş! Ben jok büyük, sen biliyor benimki kaç santim?

DK: Ohhaaaaa!

HB: Ben 180 santim boy! Kafa gol, ayak gol, çok atacak! Ben kral, süper!

DK: Sakata gelmeden bu röportajı noktalasak iyi olacak. Sana Fenerbahçe formasıyla sonsuz başarılar diliyoruz.

HB: Çok teşekkür.

DK: Biz teşekkür ederiz.

HB: (mırıldanarak) samiyen diye bipij...

DK: LAAANNN!!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder