14 Eylül 2011 Çarşamba

Alex İçin Soruşturma Hazırlığı

MEMUR: Amirim benim aklıma nefis bir fikir geldi, Alex'i de içeri atalım.

AMİR: Benim aylardır aklımda ama Nasıl,Nasıl Nasıl ?

MEMUR: Efendim ben şöyle bir şey hazırladım, müsade ederseniz arz edeyim.

AMİR: Söyle bakayım, yalnız saçma sapan bir şeyse Gümüşhane-Yozgat yolunda trafik şubedesin.

MEMUR: Alex De Souza, Newton'un evrensel yer çekimi yasasına muhalefet ederek, meslektaşlarını küçük düşürmek, futbol ailesi ile medya yoluyla dalga geçmek, halkı kin ve düşmanlık yoluyla "yetenekli-yeteneksiz" diye ikiye bölmek, evrensel yasaları hiçe sayarak ülke futbolumuzun UEFA nezdinde ceza almasına yol açacak bir süreci başlatmak fiilerini işlemiştir. Buyrun kanıtları:

AMİR: Aferim len. Çok etkilendim, ereksiyon halindeyim... Önümüzdeki 3 hafta maçları da bilirsin senin önün çok açık. Neron yasası mıdır nedir, onun tam metnini de ekle dosyaya... Çıkarken de şu benim televizyonda fashiontv'yi aç...

1 yorum: