2 Eylül 2011 Cuma

Spor Medyası A.G.D.

3 Temmuz'dan bugüne "ulan en sansasyonel haberi ben yapmazsam s.ksinler" heyecanıyla oradan oraya koşturan, önce emniyet-hastane-adliye üçgeninde çapraz koşular yapan, sonrasında TFF-UEFA istasyonları arasında depar çalışmalarına katılan ve bulduğu(!) ipuçları yardımıyla tohumları fidana, fidanları ağaca, ağaçları ormana dönüştüren üretken spor medyamız malzemenin bittiği gün A.G.D. moduna geçmiştir. Geçmiş olsun!

Bugün Hürriyet'in yapmış olduğu şu haber ibretliktir:

Hürriyet internet sitesinin ana sayfasında "F.Bahçeliler Çok Kızacak" linkine "haydaaa! yine ne oldu lannn!?" duygusuyla tıkladığımızda yukarıdaki habercilik şahaseri ile karşılaşıyoruz.

Koskoca Hürriyet'te malzeme bitmiş, futbolmedyasi.com'dan haber yapıyorlar. Olabilir elbette, orijinal bir haberse neden olmasın. Beklenti buysa alası için bize de bekleriz, deli-kanarya'dan da haber yapsınlar...

Lütfen, Allah'ını seven bize yardım etsin. Biz okuduk okuduk, ne başlıkta iddia edildiği üzere "kızacak" birşey bulabildik, ne de ilk paragrafta vaadedildiği üzere "ilginç açıklamalar" okuyabildik.

Deli-Kanarya okurlarının yardımını bekliyoruz... Bu haberde neye kızdınız bizimle paylaşır mısınız? 

3 yorum:

  1. ben çok sinirlendim açıkçası;

    nerde bu haberin tape'si?
    nerde bu haberin siyah-beyaz fotosu?

    sorumsuzca haber yapanları kınıyorum ve kızıyorum onlara.

    YanıtlaSil
  2. "Josh Simpson 'Çılgın sonuçlar' diyerek ne ima etmek istemektedir? Ayıp değil mi?"

    Bu kadar geldi elimden... :p

    YanıtlaSil
  3. olm josh simpson bittin sen bittin. fenerbahçe taraftarını çok kızdırdın çok. öyleki bundan sonra jurnalci lütfüyü, botokssuz natürel ünalı, devlet parası yiyip espiri yapan sadriyi, bunların hamisi tayyebi bile seveceğiz. o derece yani.

    YanıtlaSil