28 Eylül 2011 Çarşamba

Platini Türkiye'ye Gelmiyor, Neden?

Yer: Paris'te bir psikiyatri kliniği
Tarih: 26 Eylül 2011, Pazartesi

DR: Mösyö Platini hoşgeldiniz! Bu ne şeref, buyrun buyrun.
MP: İyi değilim doktor.

DR: Neden efendim, neyiniz var, dinliyorum.
MP: Kabuslar...

DR: Anlatın lütfen.
MP: Terlikler var, kocaman terlikler, peşimden geliyorlar...

DR: Korkutuyorlar mı sizi?
MP: Esasında gülüyor terlikler, gülümseyen sevimli terlikler bunlar.

DR: Sevimli terlikler, hmmm.
MP: Ama beni korkutuyorlar, sürekli peşimdeler.

DR: Bilinçaltının yaramazlıkları, ha ha haaa çözeriz hemen.
MP: Ne gibi?

DR: Çocukken anneniz poponuza terlikle vuruyordu değil mi?
MP: Yooo, asla!

DR: Babanız sizi terlikle dövüyordu o zaman poponuza poponuza, doğru mu?
MP: Babam mı, hayır hiç dövmedi beni.

DR: Bakın Mösyö Platini, peşinizden gelen terlikler diyorsunuz, psikanalitik olarak poponuzla bir ilişkisi olmalı.
MP: Popomla?!

DR: Evet! Gözlerinizi kapatıp kabusunuza odaklanın ne görüyorsunuz?
MP: Sarı terlikler var. Gülüyorlar. Bir sürü terlik. Şey takım elbise var üzerimde.

DR: Kendinizi görmeniz çok güzel, anlatın bana neredesiniz?
MP: Burası şey! Evet evet burayı hatırlıyorum, burası Fenerium!!!!

DR: Fenerium?
MP: Evet Fenerium burası.. Lanet olası Fenerbahçe’nin mağazası.

DR: Anlatın bana, devam edin. Fenerbahçe dediniz oradan devam edin...
MP: Fenerbahçe’liler benden nefret ediyorlar.

DR: Size birşey yapmalarından mı korkuyorsunuz?
MP: Bilmiyorum! Bilmiyorum! Çok terlik var...

DR: Terlikler! Evet! Mösyö Platini lütfen gözlerinizi açın.
MP: Neyim var doktor?

DR: Mösyö, siz derin biçimde Fenerbahçelilerin poponuza birşey yapmasından korkuyorsunuz.
MP: Ne yapmalıyım?

DR: Onlardan uzak durun.
MP: Türkiye’nin milli maçına gitmeyeyim mi?
DR: Hayır! Sakın! Ancak, o zaman zihninizdeki bu terliklerden kurtulabilirsiniz. Popo önemli, ha haa haa..
MP: Teşekkürler doktor, sizi dinleyeceğim.

DR: Bi de ufak bir reçete yazıyorum.
MP: O nedir?

DR: Krem...
MP: Niye?

DR: N’olur n’olmaz. Fransa'da da Fenerbahçeli vardır di mi?

Aaa rüya değilmiş... Eee popo konusu ne o zaman?!?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder