25 Ağustos 2011 Perşembe

Oyuncak mı Sandın Yaprağım!?

29 Haziran - LigTV Futbol Gündemi/ Ş.Büyüka
Aydınlar: "Öncelikle şunu ifade etmeliyim. Yönetim oluştururken sıkıntı çekmedim. Kararlı bir insanım karar verirsem uygularım."

29 Haziran - Anadolu Ajansı

Aydınlar: "Federasyonda birçok değişikliğe gideceğiz. Eğer değişime ihtiyaç olmasaydı, ben burada olmazdım."

5 Temmuz - Ajanslar

Savcı Mehmet Berk'le yapılan görüşme sonrası, Aydınlar: "Soruşturmanın bitmesi çok uzun sürebilir. Dolayısıyla biz delillere göre hareket etmek zorundayız."
Aynı gün Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın'la yapılan görüşme sonrası, Aydınlar: "Soruşturmanın bitmesini bekleyeceğiz. Daha sonra ise kararımızı vereceğiz."

14 Temmuz - Dipnot.tv

Aydınlar: "Bizim verdiğimiz karar bir yönetim kurulu kararıdır. Gerekirse daha fazla toplanırız. Aldığımız kararları revize edebiliriz. Bu kararlar kanun değil, Allah'ın emri de değil. En doğru kararı vermeye çalışıyoruz."

7 Ağustos - Bugün Gazetesi

"Gerekirse kupayı geri alırız." sözlerine açıklık getirdi.
Aydınlar: "Sözlerim geçmişe dönük olaylarda ortaya çıkan veya çıkabilecek tüm takımları kapsar. Asla Galatasaray özelinde konuşmadım."

10 Ağustos - Eurosport/Anadolu Ajansı

Aydınlar: "Net bir tarih yok ama önümüzdeki hafta bu işi sonlandırmayı planlıyoruz."

15 Ağustos - Ajanslar

Aydınlar: "Kendilerini şüpheli gören varsa şimdiden katılmayabilir. UEFA da suçlu oldukları kanıtlanırsa ceza verilir. Bu sorunun muhatabı ismi geçen ve şüpheli kulüplerdir."

24 Ağustos - DHA

Aydınlar: "UEFA Başmüfettişi Pierre Cornu'nun gelmesinden de önce süreç devam ediyordu. Kararı TFF aldı. Ama UEFA'nın talebi doğrultusunda karar aldık. Biz izlediğimiz hukuki sürecin doğru olduğunu düşünüyoruz."


29 Haziran'dan sonra 2 ay içinde kıvıra kıvıra buraya kadar gelmişiz. O günlerin yeni TFF Başkanı'nın şu sözüne dikkat: "Kararlı bir insanım, karar verirsem uygularım."

Ahmet Çakar'ın klasikleşmiş "ya - ya da yöntemi" vardır: "Kararlıyım diyorsunuz ama her gün rüzgara göre yön değiştiriyorsunuz. O zaman ya kararlıyım diye yalan söylüyorsunuz, bakın yalancısınız demiyorum, ama olabilirsiniz. Ya da en başından bizim bilmediğimiz bazı kararlar verilmişti, hüküm belliydi ve siz doğru söylüyorsunuz kararlı bir insansınız."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder