11 Ağustos 2011 Perşembe

Ortam Dinlemesi - 2

AT: Başkanım var mı bir emrin arzun? Gidiyorum ben.

AY: Yok güle güle git, seni de teşvik edecem ben, merak etme.

AT: Başkanım Allah razı olsun. Bu arada o şey maçı tamam. Reyes ile de konuştum biraz sıkıntı var ama olumlu yani. Boğaya pelerini gösterdik, kılıç tamam başkan.


AY: Bilmediğin şifreyi konuşma lan!

AT: Haklısın başkan, özür dilerim. Biz Gassaray'da yıllardır tertemiz kalınca birden heves ettim.

AY: Tamam,bak Villareal maçında sakatım deyin ikiniz de, çıkmayın. Neyse senin sabit numaran var mı arayım oradan?

AT: Başkanım benim numaram sabit hiç değiştirmedim,0532 233 19..

AY: Tamam oğlum git, sizinle iş miş yapılmaz zaten.

AT: Bana bugüne kadar kimse oğlum dememişti, sağolun başkanım.

AY: Ulan La Liga'ya niye bulaşıyom ben, hastalık oldu valla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder