8 Ağustos 2011 Pazartesi

Köşe Yazısı

BADEM DEĞİL, MÜŞTEKİYİM
Benim arkam sağlam, çok güzel dostlarım var. Şimdi adını anmak istemediğim bir kulüp başkanı arkamdan tiyatro çevirip beni işimden attırdı mı? Attırdı, nokta… Ama bu işin arkasını hesaplayamadı. Diyorlar ki, yazılarında çok fazla arka kelimesi kullanıyosun Hormon.. Sen homofobik misin?.. Homo momo bilmem arkadaş. Şunu bilirim ki arkamdan yana sıkıntım yok. Hatta geçen sene bu zamanlar, kimse bilmez bir sır vereyim. Geçen sene bu zamanlar tehlikeyi ve badem olma riskini hepten ortadan kaldırdım. Gittim bir cerrah arkadaşa, arkamı tümden aldırdım ve yerine volkanik araziden hilti’yle zor kırdığımız granit bir blok getirip onu naklettirdim. Arkadaş, kimse arkamdan arkamla ilgili konuşmasın, üzülür sonra. Bak diyorum, artık orada granit kaya var… Benim diyen erkekte yoktur.

Ha, nerden geldim buraya, çok güzel hatırlı dostlarım var. İşten attırılmış ya da bu şekilde olmuş olabilir ama istersem hemen iş bulurum. Zaten buldum da, sağolsun bizim baygın bakışlı kel Ferhat beni ortada bırakmadı. Cevval çocuk ama biraz durgun. Ha bana da diyolar, Hormon Abi yazıların biraz kopuk kopuk sanki, biraz gramer cümle yapısı da bozuk gibi. Hiç kabul etmiyorum, herpes ne düşünürse düşünsün bu kafa badem olmadıkça fikirlerimi sereserpe………….. Ha tamam, yok alkol miktarını abartıyor muşum da beyin hücrelerim birden durup ben de öyle birden boşluğa……………

Unutmuş değilim, nerden geldim buraya? Şurdan… İstesem dünyanın her yerinde iş bulurum arkadaş.Beyaz Rusya’da bulurum, Ukrayna’da bulurum. Şahane dostlarım var. Sergey var mesela… Telefonu var bende, arayınca hemen açıyor. Türkçe’yi de sökmüş kerata, “elimde var bi tane yeni Hormon abi” diyo mesela. Çok gülüyorum, “e ulan yolla o zaman” diyorum. Üçe beşe de bakmıyo, iyi çocuk. Numarasını herpese vermiyorum. Bi kel Ferhat’a verdim, o da dedi ki “Hormon hocam, bi tekne var, bigün alem yapalım.” Şimdi bu marina’da……………….

Ha, nerden geldim buraya, şunun için. Aslında gidip ulu savcımıza verdiğim bilgilendirme ve müştekisıfatıyla orada neler yaşadım ve futbol dünyasının içinde bulunduğu durumu da artık bir sonraki yazıda ele alalım. Tahlil sonucundan kıllandım, ürolog arkadaş var çok sık görüşürüz keratayla. Dedim arkadaş, neden olur bu herpes?. Herpeste, ay herkeste olur mu?.. Neyse onlar ayrı mevzu. Şu Sergey’in bi kulağını çekeyim ben…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder