12 Ağustos 2011 Cuma

Harry Potter, Müşteki Sıfatıyla Savcılıkta

Lord Voldemort, Hogwarts Tesis Müdürü Kudret Baytar, Severus Snape ve Slytherin Başantrenörü Tayyar Damar arasında geçen ve Organize Sihirler Şubesi'nin teknik takibine takılan görüşmeler yenilir yutulur cinsten değil. Habertürk'ün manşetine taşıdığı habere göre Ölüm Yadigarları-2'nin iptal edilmesi ve Lord Voldemort'un mürver asayı bir düello yaşanmadan federasyona iade etmesi kesin, 3 haftaya karar çıkacak. Sihir dünyasının kirli isimlerinin ipliğini pazara çıkaran görüşmenin kayıtlarını Takvim Gastesi farkıyla size sunuyoruz:


Voldemort - Cumartesi akşamı Hogwarts'ta olurum. Rahat mıyız Hogwarts'ta?
Severus - Rahatız lordum. Çok rahatız. 
Voldemort - Mürver asa huysuzluk ediyor.
Severus - Hallediyoruz lordum, sıkıntı yok. Zaten şeyleri de gönderdik. Ekinler na böyle boy verdi. Sizin yılan kadar oldular valla.
Voldemort - Hıaaaahh haa haaa!! Potıııııııırrrrrrrr siktim ebeni!
Severus - Lordum size yakışmıyor.
Voldemort - Farketmez mınakoyyim, nasıl olsa "lanet olası" "kahretsin" diye çevirecekler. Sen dönerden haber ver. Harry, Hermione, Ron.. Bunlar üç yarım yerler mi?
Severus - Ekmeğin içini alırsak üç de yerler, beş de yerler.
Voldemort - Çok güzel! Unutma da Bilyoner'i kapatalım.
Severus - Elbette..
Voldermort - Ron'un kızkardeşi, Ginny miydi yosmanın adı, onun jip işini organize ettiniz mi?
Severus - Sorun yok..
Voldermort - Önce sihir dünyasını karanlığa gömeyim, sonra da Fenerbahçe'ye başkan olacağım.
Severus - Yürü be!..... Özür dilerim biraz abarttım.

2 yorum:

  1. Sabah saatlerinde geldiği adliyeden çıkarken basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Harry Potter, "çok nazik davrandılar, süpürgemle geldim, süpürgemle gidiyorum" dedi.

    YanıtlaSil
  2. Gandalf'ın Voldermort'a: Hangisini istersin Voldermort, Hobbit mi olsun Gobit mi dediği, Voldermort'un da çift yumurtalı, domatesli gobiti tercih ettiği teknik takibe takıldı.
    Bu arada UEFA'nın Sauron'u avrupa kupalarından beş yıl süreyle men ettiği belirtildi.
    Hikayeler karıştı galiba biraz... farkındayım ...

    YanıtlaSil