20 Şubat 2012 Pazartesi

TFF Başkan Adayları

VARYEMEZ AMCA
"Futbol endüstrisinin geldiği nokta ortada; yayın gelirleri ve sponsorluk gelirlerinin savrukça harcanmaması için en doğru başkan adayı benim! Levent'teki TFF binasına dev bir para havuzu yaptıracağım, her gün havuzun içinde yüzeceğim. Paralar, paralar, ooo paralar... Haa ne diyordum? Evet türk futbolu, kesinlikle çok önem veriyorum futbolumuza. Çok paradan bahsediyoruz di mi? Ovvv! Kesinlikle adayım. Yeğenlerim duymasın..."


VOLTRON
"Türkiye Futbol Federasyonu Başkanlığı, one-man-show yapılacak mevki değildir; futbol da takım oyunudur, futbolu yönetmek de... Ben sarı aslan! Ben mavi aslan! Ben yeşil aslan! Ben kahverengi aslan! Ve kırmızı aslan ben de başı oluşturuyorum! Futbol! Futbol! Futbol!!! Ekibimiz biraz aslan ağırlıklı olduğu için Fenerbahçelilerin tepkisini çekebilir ama UEFA'nın robot canavarlarına karşı bize güvenmekten başka çareleri yok... Işınnnnn Kılıcıııııııı!!!!"


CİN ALİ
"Malesef önüne gelenin TFF Başkanı olmak için aday olduğu bir dönemdeyiz. Bunlar, topu görseler bomba zannederler, çok yazık. Halbuki ben 40 yıldır top atıp topu tutmak işindeyim. Babam bana 'Ali topu tut' dediği gün beni federasyon başkanlığına kadar götürecek kaderim yazılmıştı. Ben de görevden kaçmayacağım ve ekibimle birlikte göreve talibim. Asbaşkan olarak berber fil ile görüşüyorum beni kırmayacağına eminim. Bak bu top, basın bunu yaz."


YAKARİ
"Şimşek benim federasyon başkanı olmamı çok istiyor, di mi Şimşek?"
"Aheiahhaeiihaaaheiieaahei"
"Gördünüz mü nasıl da kişniyor! Ayrıca Büyük Kartal da benim başkan olmamı destekliyor, di mi Büyük Kartal?"
"Kukurikuuuu kukurikuuu"
"Kunduz arkadaşların desteği de inanılmaz. Kitlelerin meydanlarda 'Sardu Yakari, Sardu Yakari' diye bağırdığını görür gibiyim."
HE-MAN
"Lütfen! Bu iş çocuk oyuncağı değil. UEFA'nın karşısında ürkek Prens Adam olup, kulüplerin karşısına geçince He-Man pozları yapacak adam değilim. İskeletoru da, Platini'yi de yola getirmeye talibim. Göööölgelerin Gücü Adınaaaaaaaaaaa! He-Man! Hemen İlhan Helvacı'yı görevden alıyorum ve Orko'yu Nyon'a gönderiyorum. Orko 'çocuklar bugün...' diye mesaj vermeye bayılır, UEFA'ya da gereken mesajı verecektir. Güüüüüüüüüç Bende Artıııııııık!!!!"
ATOM KARINCA
"Güç yarışına gireceksek, herkesle yarışmaya hazırım. Attttttoomm karınca geliyor! Türkiye Futbol Federasyonu'nun benim gibi çalışkan, becerikli ve güçlü bir başkana ihtiyacı var. Ayrıca, Türkiye'ye döndüğüm gün Rıza Çalımbay'la da görülecek bir hesabım var. Ama öncelikli hedefim UEFA'yı dize getirmek. Azgın Pire'nin başına gelenleri hepiniz biliyorsunuz, Platini'nin de sonu Azgın Pire'den farklı olmayacak... Atttooooommm karınca geliyor, atttoommm karınca!"
DEĞERLİ
"Kıh kıh kıhh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıhh kıh kıh kıh kıh kıhh kıh kıh kıhh kıh  kıh kıh kıhh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıhh kıh kıh kıhh kıh kıh kıh kıhh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıhh kıh kıh kıh kıh kıh kıhh kıh kıh kıh kıhh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıhh kıh kıh kıh kıhh kıh kıh kıhh kıh kıh kıhh kıh kıh kıh kıhh kıh kıh kıh kıh kıhh kıh kıhh kıh kıh kıh kıh kıhh kıh kıh kıh kıhh kıh kıh kıh kıh kıh kıh kıhh kıh kıhh kıh kıh kıh kıh kıh kıhh kıh kıh kıh kıh kıh"

1 yorum:

  1. Bunlardan biri olacakse Cin Ali olmalı. Herşeyden önce Yerli olması en büyük artısı. Asbaşkan olarak da "Aslı Topu Tut"u düşünüyorum.

    YanıtlaSil