26 Şubat 2012 Pazar

2012 Oscar Ödülleri

EN İYİ ERKEK OYUNCU
İşte adaylar...
Lütfi Arıboğan - "Cornu ile Yemek"
Yıldırım Demirören - "Fenerbahçemiz"
Mehmet Ali Aydınlar - "Gizlenen Belgeler"
Michel Platini - "Sıfır Tolerans"
Sadri Şener - "Bana Kupamı Verin"


ve kazanan...
Sadri Şener - "Bana Kupamı Verin"


EN İYİ YARDIMCI ERKEK OYUNCU
İşte adaylar...
İlhan Helvacı - "Cornu ile Yemek"
Erman Toroğlu - "The Müşteki"
Pierre Cornu - "Sıfır Tolerans"
Erdoğan Bayraktar - "Bana Kupamı Verin"
Şenez Erzik - "Aday Değilim"


ve kazanan...
Erman Toroğlu - "The Müşteki"


EN İYİ KURGU
İşte adaylar...
Lütfi Arıboğan - "Kozmik Oda: Sır Kapısı"
Mehmet Ali Aydınlar - "Gizlenen Belgeler"
Yıldırım Demirören - "Fenerbahçemiz"
Adnan Öztürk - "Nyon'a Giderken"
Zekeriya Öz - "Temiz Kramponlar"


ve kazanan...
Lütfi Arıboğan - "Kozmik Oda: Sır Kapısı"


EN İYİ YÖNETMEN
İşte adaylar...
Sepp Blatter - "Sıfır Tolerans"
Mehmet Berk - "Temiz Kramponlar"
Serhat Ulueren - "The Müşteki"
Ünal Aysal - "Yangına Üflemek"
Sadri Şener - "Bana Kupamı Verin"


ve kazanan...
Ünal Aysal - "Yangına Üflemek"


EN İYİ FİLM
İşte adaylar...
UEFA Productions - "Sıfır Tolerans"
Hamsi&MısırUnu Films - "Bana Kupamı Verin"
Kanaltürk TV - "The Müşteki"
Özel Yetkili Yapımcılık - "Temiz Kramponlar"
Galatasaray Pictures - "Yangına Üflemek"


ve kazanan...
Özel Yetkili Yapımcılık - "Temiz Kramponlar"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder