3 Şubat 2012 Cuma

Aydınlar'dan Gizlenenler

Futbol paydaşlarının maskesini düşürüyoruz ve Mehmet Ali Aydınlar'dan gizlenen tüm gerçekleri açıklıyoruz:


"Süper Kupa'yı Almanya'da oynattık diye söylediler, ama hala oynanmamış. Benden gizlediler..."

"Taçtan ofsayt olmuyormuş; bunu şimdi duyuyorum."

"Fenerbahçe'nin ilk renkleri sarı-beyazmış. Hemen doğruluğunu araştırdım, şaştım kaldım, bilmiyordum."

"Eski hakem Serdar Çakır, elit hakemimiz Cüneyt Çakır'ın babasıymış, nereden bileyim!? Soyadından şüphelenmiştim ama..."

"Hidayet, Lütfi'den daha çok milli olmuş. İyi de Sayın Arıboğan her fırsatta en çok milli olduğunu söylüyordu. Kendisine nasıl güvenebilirim?"

"Kapıcı, 'aidat makbuzunu yengeye bıraktım' dediğinde, hemen sordurttum, gerçekten ayın 1'inde makbuz gelmiş."

"Şimdi öğreniyorum ki, 'van pörsınt' demek 'yüzde bir' demekmiş. Bay Cornu sorduğunda 'yemeği ödemek istiyormuş' diye tercüme ettiler, ben de 'No No No' diye bayağı ısrarcı oldum. Pişmanım!"

"Bir devekuşunun saatte 120km hız yapabildiğini biliyor muydunuz?! Peki ben niye bilmiyorum!?"

"Tavukgöğsü tatlısının içinde gerçekten tavuk eti varmış. Yıllarca kandırıldığıma inanamıyorum. Bilsem yer miydim hiç!"

"Kimseye güvenim kalmadı!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder