19 Ocak 2012 Perşembe

Yetenek Sizsiniz: Futbol Paydaşları

Evet! "Yetenek Sizsiniz Futbol Paydaşları" bugün birbirinden rekabetçi ve ilginç yarışmacılarıyla karşınızda... İzleyeceklerinize inanamayacaksınız, yarışmamız başlıyor!!!

+İlk yarışmacımız geliyor... Eveeet, Lütfi bizlerle, bu akşam bize nasıl bir show hazırladın? -Ben vantrolog show yapacağım, insanların karnından konuşmak dediği şey... Yani dudaklarım kıpırdamayacak, sanki konuşmuyormuş gibi görüneceğim ama çok şey söyleyeceğim. +Wow çok enteresan olacak bu, merakla bekliyoruz. -Başlayayım mı? +Ahahaahaa gördün mü sorarken dudakları kıdardamadı, çok acayip! Devam et, devam et...
+İkinci yarışmacımız Sadri Başkan geliyor... Oooo alkışa bak, seyirci çok seviyor seni? -Sağolsunlar severler, ben de onları çok seviyorum. +Bu akşam biz ne hazırladın acaba? -Ben ilüzyon yapacağım. Biraz zor bir numara, şu elimde görmüş olduğunuz tenekeyi kupa haline getireceğim ama önce bunun için ruh çağıracağım. +Çok ilginç bir numara, haydi şaşırt bizi. -Başlıyorum... Evet dumanlarla birlikte ruh geliyor bakın...

+Üçüncü yarışmacımız Mehmet Aliii, hoşgeldin! -Merhaba, hoşbulduk +Bize hangi yeteneğini sergileyeceksin? -Ben bir dans showu hazırladım. 5 dakika içerisinde son derece kıvrak figürlerle danstan dansa geçeceğim. +Nasıl yani, tam anlamadım.. -Şöyle olacak, tango yaparken, salsaya, oradan çaçaya, derken hiphopa geçeceğim. Çok hızlı ve akıcı olacak, farketmeyeceksiniz bile. +Vaaay, merakla izliyoruz öyleyse... 
+En iddialı yarışmacılarımızdan Ünal Başkan bizlerle -Herkese merhaba, iyi akşamlar +Hoşgeldin, senin showların hep çok ilginç oluyor, yine şaşırtacak mısın bizleri? -Bugün ateşli bir gösteri hazırladım. Herkes yangının üfleyerek sönmeyeceğini zanneder ama ben yanımda getirdiğim meşaleleri üfleyerek söndereceğim. +İnanılmaaaaz!! -Evet ama lütfen bunu kimse evinde, federasyonunda denemesin yangın üfleyerek sönmez, sadece eğitimli kişiler yapabilir. +Seni izliyoruz...
+Bu gecenin son yarışmacısı sevgili Suat. Merhaba hoşgeldin? -ÖnceLİKLE herKESE iyi akŞAMLAR diliyorum. +Sana da iyi akşamlar, programın sonuna geliyoruz, az da vaktimiz kaldı.. -BuraDAN TÜRK MilLETini seLAMLIyoRUM, sayGILARIMI sevGİLERİMİ sunuyoRUM +Tamam istersen gösterine başla. -BuGÜN sizLERE, önCE! rahMETLİ Metin MİLLİ taklidi yapaCAĞIM, ardından yine rahMETLİ Hasan MutluCAN gibi türKÜ söyleyeceğim, en sonunda DA sizLERE tereTE spikeRİ takliDİ yapaCAĞIM. +Bekliyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder