6 Ekim 2011 Perşembe

Ortam Dinlemesi - 4

Henüz medyanın açıklamaya cesaret edemediği dinleme kaydını ve dinlemeye takılan şahısların mahrem görüntülerini Deli Kanarya yayınlıyor...

Yer: İstanbul'da 5 Yıldızlı Otelin Kral Dairesi Tarih: 8 Eylül 2011 Saat: 03:34
- Kafam çok karışık, hala tam sevinemiyorum.
- Neden balım? İtalya, Fransa, Moskova ne güzel gezeceksin işte.
- Başkasının bileti falan ya, tam alışamadım henüz. Sen de gelseydin keşke...
- Bu sene imkansız tatlım, ama seneye söz ben de geleceğim. Zaten tüm planlarımı ona göre yaptım. Paraya kıydım valla...
- Umarım öyledir. Ben hala korkuyorum, bileti aldım ama resmi evrakta hala onun ismi yazıyor. Mahkemeye gidecekmiş falan, sevmiyorum bu işleri.
- Bürokrasi, pıh! Bilmiyor musun bunları, hepsi zaman içinde hallolacak. Sıkma canını bir tanem.
- Yanımda mısın?
- Her zaman!
- Yalancı...
- Hahh ha haa, ne yalanımı gördün?
- Önce destekliyor gibi yapıyorsun ama işine gelmediğinde fırsatını yakalarsan hemen altına alıyorsun beni. Her sene aynısı...
- Sevdiğimden yapıyorum.
- Öyle sevgi mi olur? Beni her zaman korumanı kollamanı isterim. Sen beni, benim seni sevdiğim kadar sevmiyorsun.
- Hala Selçuk konusu mu? Ama yeter ama, aaaa..
- Öp o zaman beni.
- İki güne maçın var, uyuyalım artık.
- Üffff! Püff!
- Tamam gel buraya!
- Yaşasın! Mucckk! Muccck!
- Sen balık mı kokuyorsun?

Kaydın bundan sonrasını yayınlayamıyoruz.
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder