18 Ekim 2011 Salı

Kalabalık Ortam Dinlemesi

131.76 desibel gürültü ortamında üstün teknoloji ile kaydedilmiştir!
A: Yaa direkt ofisten çıkıp bunu izlemeye mi geldim?! Laptopu bagaja mı koydum, yoksa arka koltukta mı bıraktım, hay skiim ya!


B: Beyler! Bırakmak yok!! Haydiiiiiiiii!!! Bağırın yaa, maç gidiyor!


C: Desibel rekoru resmen dötümüze kaçtı... Lan bu sakız da çenemi ağrıttı be!


D: Ben dedim abicim ben dedim. Top daha Gökhan'a gelince gol dedim. Dedim mi demedim mi? Haaaaa?!! Demedim mi? Çok net abicim çok net! Ahh ulan!


E: Alex mi attı? Valla mı? Yapma beee! Ben bakmıyodum o sırada...


F: Çok garip bişey, tribünde hiç kız yok. Şu yan bloğa mı geçsem?! Müsade eder misiniz? Pardon!


G: Daha da gelmem! Otursam mı, belim de ağrıdı.


H: Çatıyı görüyor musun? Na ordaaan şuraya komple kapatacaklar çatıyı... Haa Fener maçlarına bir faydası var mı, yok elbette...


I: Daha bunun eve dönüşü var, anam anam!


J: Bu labunyalar benim Fenerli olduğumu anlamadan uzamak lazım. Yine koyduk, yine koyduk, heh hee!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder