6 Ekim 2011 Perşembe

Başkanın Yoğun Gündemi ve Vayzmenn

- Gelebilir miyim?
- Gel kızım gel...

- Abi ben müsadenle kalkayım.
- Ya otur ya...
- Yok abi, gelirim yine. Bizim cumhuriyetçi parti ilçe başkanının oğlunun vaftizi var da oraya gideceğim.
-Peki selam söyle,uğrarım belki ben de.

-Evet kızım neler var? Sen yeni misin?
-Evet efendim.
-Hangi okul?
-Marsilya 2.Lui Üniversitesi ön büro ve yönetici asistanlığı.
-Marsilya'yı da Marsilyalı'yı da severim. Evet arayan soran, söyle bakalım.

Marsilyalı !
- Efendim, Türkiye'den Latif bey aradı, "Fenerbahçe'ye 5 yıl ceza" haberine teşekkür ediyor, lokum göndermiş.
- Dişime yapışıyor, hademelere dağıtın. Başka?

- Efendim bir bey aradı adını yazamadım, çok şakacı, nüktedan falan.
- Hah anladım, ne istiyor?
- Trabzon'a 5 yıl ceza gelebilir haberine çok içerlemiş, "biz ne yaptık? ne kusurumuz oldu?" diyor.
- Ya lafın gelişi söyledik, amma hassas bunlar da ya. Başka?
- Bir de "Fenerbahçe'nin yerine bizim basketçileri EUROLEAGUE'e aldırır mısınız?" diyor.
- Yok e....Ali Sami! Ben ne karışırım o işe! Bunlar bir kere yüz buldu ya...Başka ?

- Gasssaray'dan büyük bir zarf geldi.
- Neler var ?
- Efendim bolca gazete haberi, GS Uefa kupasını aldı var, Fenerbahçe-Aydınspor 1-6 gazetesini yollamışlar. Bir de balıkçı fotoğrafı var.
- Kimmiş lan bu?
- Efendim bu Afirkalı bir balıkçıymış,Hasan Şaş ve Ergün Pembe'yi tanıyormuş.
- Biz bunlara parça başına para ödüyoruz ya, bunlar da sürekli şişirme haberler yolluyor. O para sayma görüntüsü vardı, söz vermişlerdi onu yollasınlar önce... Başka?

- Gazeteci... aradı "Yobo Sınırdışı edilecek " haberi için teşekkür ediyor..
- Şu arkada "Stoch asker kaçağı" dosyası var, onu yollayın bugün. Başka?

- İtalya federasyon başkanı aradı.Bizde de o kadar şike oldu, bir gün bile  ilgilenmedi, dargınım ona diyor.
- Boş ver onu... Fenerbahçe taraftarından tepkiler falan nasıl?
- Aynı ,pompaya devam.. Şey yani genelde olumsuz... Bir de bu vayzmenn vardı hani twitter'a girerse haberim olsun demiştiniz. Dün girmiş efendim.
- Hah şimdi ... yedik! Hemen follow edin, her adımını öğrenmek istiyorum.

- Bu kadar efendim.
- 75 C mi ,yoksa 80 A mı ?
- Anlamadım ? ....Ovv Micheeeel  :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder