3 Aralık 2011 Cumartesi

GS'dan Sert Çıkış :Şikede Adımızın Geçmemesi Kabul Edilemez !

Basına sızan metinlerde Galatasaray'ın adının iddianamede yer almayacak olması sarı kırmızılı camiada tepki ile karşılandı :

İşte İlk Tepkiler :

ADNAN POLAT : Geçen yıl Galatasaray-Fenerbahçe maçında şike yaptık diyoruz dinleyen yok.Trabzon maçımıza da teşvik verdiler.Görüntüleri var...

YURDEŞEN KARAHASAN : Şikenin patenti bize ait,kimse bunu unutmasın

RADE ZALAD: Emeğimiz yok sayılıyor.

Elimizde hala konfeti var.
ALİ İPEK: Daha Önce de söyledim konuşursam yer yerinden oynar.

ERGÜN GÜRSOY: Elimde Malatya'ya verilen arabaların motor şasi numaraları var,Fener akıllı olsun.

VAHAP BEYAZ : Pes diyorum...

Tufan bankadan benim adıma besicilik kredisi almış.Cemal benim adıma gs-bonus kart çıkartmış !
TUFAN & CEMAL NALGA : Ben canlı kanıtım,Hayır sen değil ben kanıtım...

SADRİ ŞENER: Bizimle oynadıkları maçlara baksalar yeter.Ayıptır...

Please spik slowli...
MAA: Paydaşlar arasında ayrım yapmak yanlış.

HELVACI & ARIBOĞAN : Bizim Kornu'ya verdiğimiz belgelerde G harfi klasörü kayıptı.

BÜLENT ATAMAN : Türkiye'de emek hırsızları var.Ayyakabımın sağ teki hala kayıp...

ADNAN SEZGİN :Benim ofisim iyi aranmamış,aransa gerçek ortaya çıkardı.

AP:Kupa sizin Lig bizim.YD:Seneye de lig bizim olsun ama.AP:Tamam,tamam bakarız
YILDIRIM DEMİRÖREN :Galatasaray kulübü temizdir,kimse çamur atmasın ve neden bizim görüşümüz en son alınıyor ? Bu durumda Kupayı iade etmekte kesin haklıyız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder