31 Aralık 2011 Cumartesi

Futbol Paydaşları, Noel Baba'yı Yorumluyor

Ulueren: Hafta içinde elimize ulaşan Noel Baba'yla ilgili son derece çarpıcı, şok edici görüntüler var. Bunları birazdan yayınlayacağız. Ama önce isterseniz, Kutuplar'a uzanalım ve orada yaşanan tatsız olayları ekrana getirelim. Ardından, Baca Skandalı Dosyası'yla yine karşınızda olacağız.


Toroğlu: Şimdi "baba" deyince, ben İnci Baba'yı bilirim, Baba Hakkı'yı bilirim. Onların da geyikle meyikle işi olmaz arkadaş. Bizim kültürümüzde Noel Baba mı var? Yaa soruyorum size yaa? Noel Baba kim yaa? Noel Baba kim? Arkadaş, kandırmayacaksın çoluk çocuğu, bir hediye aldıysan çıkacaksın erkek gibi "ben aldım arkadaş" diyeceksin. Ben diyorum, YANİ!


Çakar: Şimdi beyler bakın! Noel Baba ya vardır, ki bence yok, ya da hayal ürünüdür. Anlatabiliyor muyum? Şimdi çıkıp biri "ben Noel Babayım" dese, çıksa dese... Ama çıkmıyor, çıkamaz beyler, ÇI-KA-MAZ! Bütün evler kombiye döndü, baca mı kaldı allahaşkına. Yapmayın bunu, ekrana çıkıp insanları kandırmayın. Noel Baba varsa, ben de kırmızı tanga giymeye hazırım. İddiam ortada, Noel Baba da adamsa yayına bağlanır.


Arıboğan: Biz Kutuplar'dan kimseyle resmi bir görüşme yapmadık, bunu özellikle belirtmek istiyorum. Noel Baba'nın iki cini İstanbul'u ziyaret ettikleri sırada kendilerini misafir ettik, çocukluktan tanışıyoruz. Noel Baba'nın varlığıyla ilgili gerekli açıklamayı Sayın Aydınlar yapacaktır. Sizden ricam, bu polemiklere son verip Türk futbolunun marka değerini elbirliğiyle nasıl yukarı taşırız, bunu konuşmamızdır. Hayır, evimde baca yok. Evet lütfen başka soru almayacağım.


Aydınlar: Noel, Aralık'ın 26'sına geliyor, yani yılbaşından 5 gün önce. Bu durumu ortadan kaldırmak için federasyon olarak bir fikstür ayarlaması yapacağız. 18 takımın temsilcisiyle görüşüp yeni yılı 1 hafta önceye almayı, geyik sayısını da 8'den 4'e indirmeyi planlıyoruz. Bu Noel'i kaçırdığımız için uygulama seneye başlayacak, şimdilik 6 geyikle devam etmesini ve Noel'i Kasım'a çekmeyi konuşuyoruz. Ama yeni yılı da Temmuz'a alabiliriz, kararımız henüz netlik kazanmadı. Temmuz'da kar yağmaz diyenler, global düşünemiyorlar, bugün Brezilya'da, Avustralya'da yazın yeni yıl kutlanıyor!! Yoo hayır, playoff kararımız geçerli, Mayıs ayı içerisinde cinler ve geyikler arasında bir playoff oynanacak. Noel Baba gelirse, kapımız açık, herkesin görüşünü dinleriz, ona göre karar alırız veya alamayız, ama dinleriz.


Küthayalı: Sen Noel Baba'yı ikon olarak toplumun önüne koyamazsın. Toplum neyi ikonlaştırmak isterse onu yapar. Ordunun durumu ortada, Aziz Yıldırım'ın durumu ortada, hala neyin peşindeler anlam veremiyorum ben yaa... Her sene her sene, yılın aynı döneminde, bazı güçler kırmızı beyaz giysili bir adamı piyasaya sürüyorlar. Biz de kırmızı beyaz renklerle verilen ulusalcı mesajı anlamıyoruz sanki. Ergenekon artık bu halkı kandıramaz, bitti o günler, bitttiiii... Noel Baba da Silivri'ye gidecek, göreceksiniz. Göreceksiniz yaawww!


Baransu: Müftünün çıkışı, Kültür Bakanı'nın yorumu, Diyanet'in soruşturma açması hepsi göstermelik. Emniyet'in elinde Noel Baba'yı en az 10-15 yıl içeride tutacak kadar delil var. Başta haneye tecavüz olmak üzere sayısız suç söz konusu. Bu dosyalar şu anda savcıda, yakın zamanda gözaltıları hepimiz göreceğiz. Çok şaşıracağınız isimler çağrılacak, isimleri bende var, açıklayamıyorum. Bunları Noel Baba'dan bir kere olsun hediye alamadığım için yaptığım Ergenekon medyasının yakıştırmasıdır, iftirasıdır. Herkes gerçekleri görecek. O zaman şöyle söyleyeyim, yarın Noel Baba'nın geyiklerinden Dancer, Prancer ve Rudolph, Beşiktaş Adliyesi'ne getirelecek, iddia ediyorum.


Aysal: Bizim ne Noel Baba'yla, ne Noel'i kutlamış Hristiyan alemiyle ne de yeni yılı kutlayan insanlarla bir problemimiz yok, olmayacaktır da. Biz sürecin daha sağlıklı yürümesi için Türkiye Bacacılar ve Çatıcılar Derneği ile görüş alışverişinde bulunuyoruz. Türk futbolunun çıkarları ve Gassarayımızın savunduğu evrensel değerler bakımından Noel Baba'nın çatılarda gezmesi yasaklanacaksa bu kararın da derhal alınması gerektiğini düşünüyoruz. Unutulmamalı ki, yangının üfleyerek sönmediği gibi Kutuplar da hohlayarak ısınmaz!


Demirören: Lütfen Noel Baba'yı bana sormayın artık. 16 Nisan 1989'da Baba Hakkı'yı kaybettik, biz o tarihte bir anma düzenleyeceğiz, Beşiktaşlılık duruşu da bunu gerektirir. Hayır, Noel Baba'yla görüşmedim. Yok öyle bir şey, 4 tane geyiği bizim kiralayacağımız doğru değil. Yabancı hakkımız dolu zaten, kamuoyunu yanlış yönlendirmeyelim. Teşekkürler arkadaşlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder