15 Aralık 2011 Perşembe

Futbol Paydaşları, Emre Olayını Yorumluyor

Çakar: Beyler, ilkokulda sürekli özür dileyen çocuklar vardır. Sen affedersin o yine yapar; ama çocuğu da okuldan atmazsın, bu işler böyle. Beyler bakın, Emre bugün özür dilediklerini yarın yine yapmazsa ben de adam değilim. Bakın söylüyorum, Aykut Kocaman da Emre'yi kadro dışı bırakmazsa adam değildir. Ben diyeceğimi dedim, bu söylediklerimi yayınlamazsa Deli Kanarya adam değildir.

Kütahyalı: Ben Emre'yi anlıyorum. Fenerbahçe'nin küme düşürülmesi büyük baskı yapıyor futbolcularda. Aykut Kocaman bu konuda %100 haklı, %99 değil %100. Emre de doğrusunu yapmıştır, buradan çok tebrik ediyorum. Ayrıca, Fenerbahçe yönetimini de tebrik ediyorum. Ceza alacaklarını bilmelerine rağmen çok doğru işler bunlar, valla bravo, alkışlıyorum. Biz iyi yapanın hakkını veririz, çıkar 70 milyona da söyleriz. Belki ligin ikinci yarısı, en geç gelecek sezon bu takım Süper Lig'de olmayacak ama bu doğruları yapmaya mani değil, herkes Fenerbahçe'ye destek olmalı. Bu arada, Deli Kanarya bizi kamuoyunun önüne atıyor, uyarıyorum.

Baransu: Emre sakatım diye idmana çıkmadı, sakat falan değil, eve gidip intihar etti. Deliller bende mevcut, Rıdvan eve geliyor Emre'yi kurtarıyor. Kimse yalanlayamaz. Rıdvan'la Emre'nin ne konuştuklarını ben biliyorum; gazetelerde yazdığı gibi değil. Aykut Kocaman'la Rıdvan Dilmen küsler, bunu herkes biliyor. Emre'nin problemi Christian'ın uzayan saçlarıyla kimse bunu açıklamıyor ama ben söylüyorum. İddia ediyorum 1 aya kalmaz Christian saçlarını kesecek. Serdar Kesimal neden sakalını kesti sorgulanmıyor ama ben biliyorum. Deli Kanarya da deli değil, bütün ÖSS, ÖYS, LES sonuç belgeleri bende mevcut, TC kimlik numarası 24482 diye başlıyor, gerisini gazetemde yayınlayacağım, hiçbirşey gizli kalmayacak.

Toroğlu: Arkadaş ben sana bağırırım, sen de bana bağırırsın, ama kimse duymazsa olay büyümez, yani. Emre bunu hep yapıyor, birisi dur demezse de yapmaya devam edecek. Ben yöneticisi olsam döverim arkadaş, elimden kimse alamaz. O yüzden yönetici olmuyorum zaten anlıyor musun, hahhahaa. Sen toplumun gözü önündesin, sorumluluğun var, nedir böyle kavgalar, atışmalar falan. Örnek olacaksın yaa, Ankaragücünde değilsin. Bizim zamanımızda ne kavgalar ederdik, benim vurduğum adam bir daha kalkamazdı. Hakemken de o yüzden çok cesurdum, benden korkarlardı. Deli Kanarya'yı da döverim ben. Örnek olacaksın arkadaş.

Aysal: Biz Emre ceza alsın istemiyoruz. Ama Türkiye Futbol Federasyonu'yla saha içindeki kavgalarla ilgili görüş alışverişinde bulunacağız. Aynı takım içindeki kavgaların da en az 3 maçla cezalandırılması UEFA normlarına uygun olur mu bizce tartışmalıyız; Türk futbolunun geleceği için bu şart. Tekrar ediyorum kulübümüzün Emre özelinde bir tasarrufu söz konusu değildir, olamaz. Rakip takıma son derece saygılıyız, yeter ki yönetim olarak Emre olayı gibi yangınların üfleyerek sönmeyeceğini bilsinler. Deli Kanarya'yı transferimiz söz konusu değil, o konuları lütfen hocamıza sorun.

Demirören: Takım içindeki kavgalar konusunda Beşiktaş'ın duruşu bellidir. İbrahim Üzülmez'i gözyaşları içinde kulüpten gönderdik. O gün yanındaydım. Lütfen başka yorum yapmak istemiyorum. Deli Kanarya konusunu Kulüpler Birliği olarak birlikte değerlendireceğiz, şahsi bir açıklamam olmayacak.

Aydınlar: Elbirliğiyle hep beraber çalışıyoruz; Emre de Christian da bizim evlatlarımız gibi. Herşey çok güzel olacak, bütün çabamız futbolumuzu yukarı çıkarmak için. Emre'nin playoff'a katılıp katılamayacağı ile ilgili kararımızı üç vakte kadar vereceğiz, kimsenin kuşkusu olmasın. Christian gibi kabarık saçlı futbolcuların ceza alması gibi bir çalışma söz konusu bile değil, Garanti Bankası ile Bonus Card sponsorluğunu görüşüyoruz, futbolumuzun marka değerini el ele yukarı taşıyacağız. Aykut Kocaman'ın federasyonda futbol adamı olmadığı konusundaki açıklamasına içerledim, gece gündüz futbol adamı olmak için çok çalışıyoruz. UEFA'yla da görüşüyoruz. Deli Kanarya ile ilgili kararımızı sezon sonunda vereceğiz, bu konuda komisyonumuz çalışmaktadır.

Ulueren: Birazdan bir büyük kulübümüzün sezon öncesi kampında futbolcuları arasında çıkan kavganın görüntülerini yayınlayacağız. Gerçekten şok edici, çarpıcı görüntüler. Ama önce isterseniz Pazartesi akşamına dönelim ve maç sonrasını konuşalım. Veya dilerseniz önce Deli Kanarya'yı konuşalım, görüntüleri var elimizde önce onu seyredelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder