20 Kasım 2012 Salı

Kulaklıkların Dili Olsa

Hakemler ne konuşuyor biz de duysak...
(Orta hakem ikili mücadele yapan futbolculardan bir cümle duyar.)

Orta Hakem: Bu ipne bana küfür mü etti?
Yan Hakem: Ben duymadım amk.
4. Hakem: Ben buradan bi bok duymuyom zaten.
Orta Hakem: Atarım ben bu yavşağı, sıçtırtmasın paçasına!
Yan Hakem: At amk, ne bekliyon?

(Orta hakem kırmızı kartı gösterir.)

4. Hakem: Skecem bu işi ya, hocaları sahaya girdi.
Orta Hakem: Sen ne ske yarıyorsun orada?!
Yan Hakem: Yaprağım engel olsana, girmesin sahaya...

(Hoca yaklaşır, diyalog arka plandan mikrofonlarda duyulur.)

Hoca: Ne zaman bitecek cezamız!? Ne zaman?
4. Hakem: Lütfen hocam, müsade edin görevimizi yapalım, istirham ediyorum.
Orta Hakem: Sayın hocam, oyuncunuz "lan" diyor, elim kolum bağlı.
4. Hakem: İstirham ediyorum efendim, lütfen sahayı terk edelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder