19 Kasım 2012 Pazartesi

Bir "Hakem" Kolay Yetişmiyor

MHK Başkanı Zekeriya Alp'ın Fırat Aydınus'un üzerine gidilmemesi ricasında söylediği tek bir doğru var: Bir hakem(!) kolay yetişmiyor.
"Orada işte orada, ben görüyorum"
Böylesi bir hakem (ki bizce hakem olduğu iddiası bile espri konusu olabilir) olsa olsa aşağıdaki yollardan geçip bugüne gelmiştir...

BİR HAKEM YETİŞİYOR

Fırat Anaokulunda:
F: Öyyetmenimmm Caney saçımı çekti.
Ö: Fıratcım Caner orada uslu uslu oturuyor, nasıl çeksin saçını?
F: Bana ne ya, aykadan gelip saçımı çekiyo.
Ö: Fıratcım sen arkanı nasıl görüyorsun?
F: Biyiyoyum ben tamam mı! Caney çekti saçımı. Ühüüü ühhü Caney dışayı çıksın.
Ö: Tamam Fırat ağlama, hadi Caner biraz dışarı çık sen.
C: Ama örrtmenim ben bişi yapmadım ki.
Ö: Evet bi tanem ama Fırat ağlıyor, hadi dışarı çık biraz...

Fırat İlkokulda:
F: Öğretmeniiiiiiiiim Caner benim kağıdıma bakıyo.
Ö: Fırat, sen kendi sınavınla ilgilen! Caner sen de bakma arkadaşına.
C: Valla bakmıyorum örrtmenim.
F: Bakıyo örrtmenim, arkamdan bakıyo ben görüyorum.
Ö: Fırat dön önüne, arkanda gözün mü var senin, görüyormuş!
F: Caner'in yerini değiştirin örrtmenim, bakmasın.
Ö: Hadi Caner, Veysel'le yer değiştirin.
C: Ben bakmadım ama yaa, niye yer değiştiriyom ya, örrtmenim yaa.
Ö: Lütfen Caner! Oldu mu Fırat beğendin mi?

Fırat Ortaokulda:
Ö: Fırat! Kavga etmeyin evladım.
F: Hocam, Caner babama lan dedi.
Ö: Lan mı dedi?
F: Veli toplantısına gelen baban mı lan dedi.
C: Annesinin yanındaki adam babası mı diye merak ettim hocam.
F: Lan demesin ama! Dışarı gel oğlum, dışarı.
Ö: Allah allah, senin annenin yanındaki adamı soruyor ve sen lan'a mı takılıyorsun?
F: Lan denmez, çok ayıp.
Ö: Caner dışarı, Fırat sen de.. Çıkın!

Fırat Lisede:
F: Metin, ben Selin'den ayrılıyorum.
M: Niye olm, n'oldu yine?
F: Kesin Caner'le ilişkisi var.
M: Yok be, nerden çıkardın şimdi. Ne alaka?
F: Yok abi hissediyorum ben. Caner'in bakışından, duruşundan hissediyorum.
M: Abartıyorsun; hissediyorum diye karar mı verilir?
F: Caner'e gördüğüm yerde dalacam.
M: Hadi Selin'le Veysel desen tamam diyecem de Caner yok be..
F: Geçen seneden biliyorum kanka, Caner yapıyor tüm pisliği, eminim.

Fırat Üniversitede:
A: Fırat, kostümlü partiye gelmiyor musun? Caner falan bekliyoz aşağıda..
F: Caner varsa ben gelmem, duyuyorum arkamdan konuşuyormuş.
A: Lan yine alınganlık yapma!
F: Lan mı?!!! Lan mı?!!! Yuh sana yuh! Ali, sen de Caner gibisin.
A: Hadi manyaklaşma da gel aşağıya.
F: Anaokulunda da saçımı çekerdi, pis Fenerli!
A: Hakem kostümünü giyip geliyor musun, gelmiyor musun?
F: Gelmiyorum.
A: Gelme amk!

BİR HAKEM YETİŞTİ EN OBJEKTİFİNDEN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder