29 Kasım 2011 Salı

Var Mısın Yok Musun (7 Aralık Özel)


FT: Teklif düşük! Tamam maviler duruyor ama 3 tane de kırmızımız var. 5-0'ımız var orada, 5-1 orada. Ben mağlubiyeti kabul edemem... Sen ne diyorsun Sabri?

Sabri: Hocam kutumla ilgili iyi hissediyorum. Ben en az 1 gol atarım. Öyle düşünmek lazım.

FT: Peh! Atma oğlum, senin gol atmana güvenemeyiz. Evladım senin 1 tane atman yetmez ki, zaten teklif 2-1. Baros, sen ne diyorsun?

Baros: Ben form girmek, bomba hissetmek, kesin atacak gol. Kesin mavi açar...

FT: Etti 2 gol tamam ama bak orada 4-2 mağlubiyet de var. Bilemiyorum kesin diyemeyiz. Ben yönetime dönmek istiyorum. Ünal Bey, siz ne dersiniz?

Ü.Aysal: Kendi stadımızda kaybetmek istemeyiz. Bu nedenle devam etmeliyiz diyorum. Evet maviler ağırlıkta ama 5 gollü galibiyetleri yakalayamasak bile 3-1 var, 2-2 var, bence devam. 

FT: Doğru diyorsun başkanım. Muslera? Söyle bakalım.

Muslera: Ben biliyor, Mondragon, Taffarel, Simoviç hepsi çok gol yemek. Ama iyi kaleci, ama yiyor, ama kötü şans. Ben istemiyor 4-5 yemek. Teklif kabul diyorum.

FT: Şimdi sen de haklısın, yani o kadar yemezsin diyemem. Futbol bu! 6 Kasım'da takımın başında ben vardım. Bilemiyorum, bilemiyorum, zor bi karar. Servet sen ne diyorsun?

Servet: Hocam bugün kutu numarası olarak 6'yı çektim. Bana sorma istersen. Beni sona bırak.

FT: Maviler ağırlıkta, en iyisine bakıyorum 4-2 mağlubiyet.. Zor... Eee teklif de mağlubiyet. Hasan Şaş sen söyle!

H.Şaş: Hocam hep biz oynuyoruz, ama ne oluyorsa işte...

FT: Yaaa tamam kes!! Ben bugün niye mavi giydiysem, töh. Hep Fulya'nın işleri.. Mavi maviyi çekmesin... Bu tekliften sonra kaç kutu açıyoruz?

Acun: 3 kutu daha açacaksınız, sonra tekrar teklif...

FT: Ben taktik severim. Müthiş severim. Bak strateji yapıyorum. 3 kutu açtım hepsi kırmızı çıktı, 2-2'ye duacı oluruz. Hepsi mavi çıktı, en iyi durumda bile 4 gollü mağlubiyetler orada olacak. Nasıl strateji?

Acun: Tam anlamadım ama... Kabul mü etmeliyim diyorsunuz?

Sabri: Ben anladım. Galiba...

FT: Biz şansımızı kendimiz yaratırız. Yarattık.. Yaratacağız... Manchester'da... Kopenhag'da... Devleri devirdik... 

Acun: Devam mı?

FT: Ama konu Fenerbahçe olunca 3 kırmızıyı açarız biz. Di mi arkadaşlar? Sorun soruyu...

Acun: 7 Aralık'taki derbi maçta Fenerbahçe'nin teklif ettiği 2-1 mağlubiyet teklifine... Var mısınız?... Yok musunuz?...

FT: Öncelikle teşekkür falan da etmiyorum ama biz hep doğru yolu doğrularda arayan bildiğinden doğrulukla şaşmayan aklın yolunda mantıkla yürüdük.

Sabri: Hönk?

FT: Varım!

Acun: VARIM DİYOR!!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder