4 Kasım 2011 Cuma

Fenerbahçe, TFF Çağrı Merkezi'ni Arar

Fenerbahçe, 444 4 TFF'yi arar...

Sistem: TFF Sesli Yanıt Sistemi'ne Hoşgeldiniz. Size daha iyi hizmet verebilmek için görüşmelerimiz kaydedilmektedir. Lütfen kulübünüzün isminin ilk üç harfini veya kuruluş tarihini tuşlayınız.

FB: Diiiiiiit (1), Dııııt (9), Düüüt (0), Diiit (7)

Sistem: FE - NER - BAH - ÇE tanıdım. Doğru ise sıfıra, yanlış ise dokuza basınız.

FB: Düüüt (0)

Sistem: Ligdeki puan durumunuzu öğrenmek için bire, cezalı oyuncuları öğrenmek için ikiye, fikstür hakkında bilgi almak için üçe, naklen yayın geliri alacaklarınız için dörde, hakem şikayetleri için beşe, milli futbolcularınız için altıya basınız. Operatör için lütfen bekleyiniz.

(Bekler)

Operatör: Merhaba ismim Lütpü, size nasıl yardımcı olabilirim?

FB: Geçen gün de aradım, "Ligler ertelenecek mi?" dedim, "Hayır efendim böyle bir karar yok" dediniz, sonra ertelediniz. Dosyaları görmemiz için sıra numarası vermiştiniz, sonra "Dosyalar Kozmik Oda'dan çıkamayacaktır" diye SMS attınız. Hiç memnun değilim TFF'den...

Operatör: Sistemimizde bir problem olmuş olmalı çok özür diliyorum. Önümdeki kayıtlara göre Avrupa Kupaları'ndan ihracınız söz konusu, onaylıyor musunuz?

FB: Ne diyosun lan sen? Ne ihracı?

Operatör: Sizi sisteme aktarıyorum.

FB: Laaan!! Ne ihracı diyorum sana!

Sistem: Kendi talebinizle ihraç edilmek için bire, TFF tarafından ihraç edilmek için ikiye basınız.

(Bekler)

Lütfen girişinizi yapınız.

FB: Giriş falan yapmıyom ya, diiiiit dıııııt düüüütt diiit

Sistem: Yanlış giriş yaptınız. Kendi talebinizle ihraç edilmek için bire, TFF tarafından ihraç edilmek için ikiye basınız.

FB: Niye kendim ihraç edileyim yaw?!!! Al amk! Diit (2)

Sistem: TFF tarafından ihraç işleminizi yapıyorum, lütfen bekleyiniz........ İhraç işleminiz yapıldı, sizi operatöre aktarıyorum.

Operatör: Tekrar merhaba, sizi ihraç ettik. Şimdi UEFA sistemine bağlanıp gerekli güncellemeleri de yapıyorum. Bir saniye lütfen.. Evet ihraç işlemi sistemde de gözüküyor, kayıtlara göre Trabzonspor Şampiyonlar Ligi'ne katılacak.

FB: Manyak mısınız ulan siz? Dava yok, delil yok, niye ihraç ediyorsunuz? Madem ihraç edeceksiniz, oyalamayın küme düşürün!

Operatör: Malesef sistemde kaydınız TFF tarafından ihraç edildi olarak gözüküyor, sizi küme düşüremem.

FB: Düşüreceksin arkadaş! Gelmiyim oraya!!!

Operatör: Sizi sisteme aktarıyorum. Onayınızla işlemi gerçekleştirebilirim. Hatta kalın lütfen...

Sistem: Şike yaptığınızı itiraf etmek için bire, savunma hakkınızdan vazgeçmek için ikiye, düşürülme talebi için dilekçe vermek için üçe, operatör için dokuza basınız.

FB: Hay s.kecem ama ha! Şike falan yapmadık biz. Dııııt (9)

Operatör: Tekrar merhaba. Bir, iki veya üç şeklinde giriş yapmadığınız için sizi küme düşüremiyorum.

FB: Peki Avrupa Kupaları'ndan nasıl ihraç ediyorsunuz o zaman?

Operatör: Bunu biz yapmıyoruz, UEFA sisteminde sıfır tolerans kuralı nedeniyle oluyor. Bu arada kayıtlarınızı kontrol ederken iki maç seyircisiz oynayacağınızı görüyorum. Bunların birini kadın ve çocuklara açmamızı ister misiniz?

FB: Biz kadın-erkek, genç-yaşlı sokağa döküleceğiz arkadaş... Sen ne istiyorsan onu yap! Olmaz böyle şey.

Operatör: Manisa maçınızı, öncesinden bilet almak kaydıyla kadınlara ve 15 yaş altındaki çocuklara ücretsiz olarak açıyorum. Onaylıyor musunuz?

FB: Onaylıyorum!

Operatör: Teşekkür ederim. 20 Eylül Salı, Saat 20:00'daki maçınızı açtım. Başka bir işlem yapmak istiyor musunuz?

FB: Sizi CAS'a şikayet edeceğim. Yanınıza kalmayacak. Adiler!!!

Operatör: Ben şikeyetinizi ileteceğim efendim. Bu arada lig maçlarınızın günlerini seçmeniz gerekiyor. Sizi sisteme aktarıyorum. Lütfen hatta kalın.

Sistem: Lütfen, Spor Toto Süper Lig maçlarınız için tercih ettiğiniz günleri seçiniz. Pazartesi için bire, Salı için ikiye, Çarşamba için üçe, Perşembe için dörde, Cuma için beşe basınız. Operatör için lütfen bekleyiniz.

(Bekler)

Operatör: Seçim yapmadınız.

FB: Siz beni delirtmeye mi çalışıyorsunuz? Lan Cumartesi'ye Pazar'a ne oldu? Niye seçemiyorum?!?!

Operatör: Malesef efendim, o günlerin kontejyanı 3 Temmuz'da doldu. Dilerseniz size başka mağduriyetler de sunabilirim. Bekleyin lütfen... Hatta kalın..

FB: Ne mağduriyeti lan!!!!

Sistem: Ofsayttan golünüzün iptali için bire, haksız kırmızı kart için ikiye basınız.

FB: Yok artık!!! Başka seçenek yok mu? Hay amk!

Sistem: Lütfen seçimizini yapınız. Ofsayttan golünüzün iptali için bire, haksız kırmızı kart için ikiye basınız.

FB: Lanet olsun!! Diiiiiiit (1)

Operatör: Teşekkürler efendim. İşleminizi yapıyorum. Semih'in golünü iptal ettik. Bulabildiğim tek zaman maçın son dakikasıydı, umarım problem olmaz.

FB: Manyak ettiniz beni! Dalacam!!!

Operatör: Sizi tekrar sisteme aktarıyorum. Lütfen hatta kalın...

Sistem: Ofsayttan golünüzün iptali için bire, haksız kırmızı kart için ikiye basınız.

FB: Ulan az önce seçtim ya! Yeter!!!

Sistem: Lütfen seçimizini yapınız. Ofsayttan golünüzün iptali için bire, haksız kırmızı kart için ikiye basınız.

FB: Diit (2)

Operatör: Tekrar teşekkürler, işleminizi yapıyorum. Efendim sistemimiz Alex'i oyundan attı. Tekrar kontrol ediyorum.

FB: Kontrol et tabi lan! Alex kırmızı kart mı alır?

Operatör: Efendim kontrol ettiğimde 1 maç da ceza verdi sistem.

FB: Amacınız ne arkadaşım sizin? Oyun mu oynuyorsunuz benimle? Oyalıyor musunuz beni?

Operatör: Lütfen hatta kalın..........

FB: Bekliyorum!        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder